Tělesný a duševní vývoj nedonošených dětí /
Po objasnění příčin nedonošenosti a charakteristice anatomických a fyziologických znaků nedonošeného novorozence sledují autoři odchylky ve vývoji nedonošených dětí v kojeneckém období, ve věku batotete, v předškolním iškolním věku. Důležitou část práce tvoří shrnutí výsledků vlastního výzkumu nedon...
Uloženo v:
Hlavní autoři: | , |
---|---|
Médium: | Kniha |
Vydáno: |
Praha :
SPN,
1977
|
Vydání: | 1. vyd. |
Edice: | Knižnice speciální pedagogiky
|
Témata: | |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
Shrnutí: | Po objasnění příčin nedonošenosti a charakteristice anatomických a fyziologických znaků nedonošeného novorozence sledují autoři odchylky ve vývoji nedonošených dětí v kojeneckém období, ve věku batotete, v předškolním iškolním věku. Důležitou část práce tvoří shrnutí výsledků vlastního výzkumu nedonošených dětí a zdůraznění významu péče speciální pedagogiky o tyto děti. |
---|---|
Popis jednotky: | 2500 výt. S tb. a grafy v textu Vazba: Jiří Krejčí Něm. souhrn Přehl. lit. |
Fyzický popis: | 125, [3] s. |