Výchova uměním /

Pedagogická studie o umění, dílo jednoho z nejvýznamnějších soudobých teoretiků umění. Autor zde vychází z předpokladu, že umění má moc obnovovat vztah člověka ke skutečnosti, a je proto přesvědčen, že umění může dobře sloužit jako model výchovného procesu. Tuto základní myšlenku propracovává na zák...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Read, Herbert (Autor)
Médium: Kniha
Vydáno: Praha : Odeon, 1967
Vydání:1. vyd.
Edice:Teorie a kritika
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 01687ma 2a2200349 454500
001 4227400000013743
005 20221120151447.0
008 1030s1967----xr ---------u-------cze-d
020 |c 40.00 Kč 
040 |a   |e AACR2  |9 1  |b cze 
080 |a 371.036 
100 1 |a Read, Herbert  |4 aut  |9 14992 
245 1 0 |a Výchova uměním /  |c Herbert Read ; Z angl. orig. Education Through Art přel. Jan Caha ; Jaromír Uždil: Readovo pedagogické vyznání víry, doslov 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b Odeon,  |c 1967 
300 |a 421, [2] s. : 8 s. barev. obr. příl. [56 
490 1 |a Teorie a kritika ;  |v Sv. 18 
500 |a Bibliogr. 
500 |a 8000 výt. 
500 |a Marginálie 
500 |a Jmenný a věcný rejstřík 
500 |a Il. předsádky 
500 |a Obálka a vazba: Bole Miloradovic 
500 |a Odkazy na lit. 
500 |a Pozn. 
520 2 |a Pedagogická studie o umění, dílo jednoho z nejvýznamnějších soudobých teoretiků umění. Autor zde vychází z předpokladu, že umění má moc obnovovat vztah člověka ke skutečnosti, a je proto přesvědčen, že umění může dobře sloužit jako model výchovného procesu. Tuto základní myšlenku propracovává na základě velmi bohaté odborné literatury (cituje i našeho K. Honzíka). Klasické dílo svého oboru, přeložené do mnoha jazyků. 
653 |a Výchova  |a umění výtvarné  |a Umění výtvarné  |a působení výchovné 
830 0 |a Teorie a kritika  |9 8692 
910 |a LIG502 
942 |c KN  |6 _ 
999 |c 17566  |d 17566 
993 |0 0  |1 422740010676  |4 0  |6 371036_  |7 0  |9 18958  |a 40.00  |b 0  |c 10676  |d 2000-10-30  |e 0  |f DOSP  |g 371.036  |h 40.00  |l DOSP  |r 2022-11-20  |t 5  |w 2022-11-20  |y KN